Pasta Haus och Stig Larsson

Efter en härlig dags på stan och fika kurrade det i våra magar. VÅra magar skrek efter maten på vårat favorit ställe... Pasta Haus i Linne! Så underbart goda pasta rätter. Idag blev det Bandspagetti med oxfilet, champinjoner, vitlök i gräddsås. Så gott det var! Min favoirt dör är taglliatelle (stavas det så?) salmone vilket är bandspagetti med räkor och lax i vitvinssås ohh nu börjar de kurra i magen igen!

Nu ska jag göra mig ett par mackor, lite te och sätta mig och läsa min nya bok! Luftslottet som sprängdes skriven utav Stig Larson! Tredje boken i hans så välkända triologi om lisbeth salander! Har ni inte läst Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden, så gör det! Bland de bästa böcker jag läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0