Löning och Nyklippt!

Vilken härlig fredag, ack så trött var man i morse och inte ville man stiga upp när man hörde hur blåsten ven och regnet öste ner! Men dagen orde sig bli bra trots det!

Pga sjuka barn på jobbet kunde man äntligen få ta ut lite komp tid som har legat vilandes i sisådär ett halvår!
Gu vad härligt! Raka vägen till frissan bar det! äntligen skulle manen kapas och det kluvna topparna ryka!

Jag fick lämna mitt hårs öde i en super trevlig, ung frisörskas händer och resultatet blev mycket bra!
När man kommer fram till kassan säger hon snällt.

- Det blir 150 kr då!

Oj jäklar va billigt tä'nkte jag! de brukar kosta minst 350 annars men tack vare attt hon är praktikant så får man en härlig rabatt på 200 kr, jag är inte bitter! :)

Tanken var att man skulle spatsera i stan i sin nya kalaffs lite och bränna lite av den härligfa lönen, men jag tog vettet till fånga och pallrade mig hem istället! Inge vidare att shoppa i denna blåst när inte ens nyklippta hår ligger på plats! ;)

se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0