1 månad kvar!

Dagarna känns bara mörkare och mörkare och hade det inte varit för mina nära och kära hade man nog inte orkat med denna sega vintern?? eller va ska man egentligen kalla det? höst, vår? året runt väder?

Stog i tidningen att vi bara haft 13!! jaaa 13!! soltimmar under hela december!? det är inte ens en halvtimma sol/dag!! inte konstigt att man börjar bli orkeslös och trött hela tiden!

Men nu har jag bara en månad kvar innan jag och syrran åker! Det kommer bli så fruktansvärt skönt även om man kommer sakna alla här hemma! Men utan lite värme och sol skulle jag inte klara mig ända fram till sommaren!

Suss är ingen vintermänniska! Hon behöver ljus och värme! Värmen! here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0