Jävla väder fan!

Man går dag ut och da in i detta förbannade regniga vädret som ärligt talat börjat göra mig riktigt arg! Det har varit exakt samma väder sedan Juni månad! Regn regn regn och varför inte lite mera regn, oh så lite regn och varför ska vi inte lägga till lite blåst på det med!

Nä jag vet ärligt talat inte va jag skulle tagit mig till om jag itne hade denna resan till sol, bad och värmen att se fram emot! Alla på jobbet går och är bittra över att jag åker och jag förstår dom verkligen! Det finns inget med det här vädret som är roligt mer än sisådär max två dagar (så man kan unna sig själv att ligga hemma framför tvn två dar i sträck och slippa ha dåligt samvete) mer än så blir bara för mycket och nu har vi haft konstant regn sedan Juni!!!

Vart tog sommaren vägen?  Vintern blivit höst? Våren blivit sommar?

Jag badade för första gången i april förra året! under sommaren badade jag kanske...1 gång?

Nä dra på trissor nu fan få vädret skärpa til sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0