Lugn helg igen då... bye bye sommar

Igår var det meningen att man skulle gå ut men så blev tyvärr itne fallet, utan jag fick istället åka hem till lillasyrran och käka middag, inte fy skam det heller, mycket god lax blev man bjuden på och glass till efterrätt! Mumma då!

Efteråt kollade vi lite kort och bara umgicks, sedan var hon snäll nog att skutsa hem mig runt 1 snåret. För att sedan inte lyckas somna innan Tobias kommer intumlandes halv 3v på natten efter en krogrunda.

Lördagen till ära har man itne gjort många knop.. läst över 100 sidor på sista stig larson boken som jag varit så seg med men nu börjar den bli riktigt spännande så mnu kan jag itne släppa den. det är precis så en bra bok ska vara. Passar juh perfekt att ligga och läsa när tobbe ändå vart för bakfull för att orka hitta på något.

Nu är det bara en dag kvar på semester och det känns riktigt deprimerande men samtidigt kommer de nog bli skönt att komma in i de vardagliga rutinerna igen? eller? eller kanske inte?

Nu välkomnar jag hösten och tackar för den lilla sommar vi fick.


Bye bye semester och sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0