Bara en vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvr på semstern och jag börjar redan bli deppig av tanken att börja jobba igen och att göra det ända fram till julafton! Tobias dundrade iväg till jobbet tidigt i morse och fick mig itne alls attt känna suget av att gå upp kl 6 på morgonen igen! usch och fy och ve å fasa! Finns det inget sätt som man bara kan ha semester hela långa året, åka ut och resa var och varannan vecka och bara njuta av livet istället för att jobba ihjäl sig för att göra det man tycker  e kul 4-5 veckor om året? och nu har man bara 40 år kvar till pensionen och 5x40 veckors semester. alltså 200 veckors semester kvar i sitt liv.! De där 200 veckorna ser jag fram emot! Sedan kan man leva gott ssom pensionär resten av sitt liv! de är va jag ser fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0