Mys i mörker!

Då var det åter igen fredagseftermiddag och så fort man sätter foten utanför arbetsplatsen sprider sig känslan av helg i kroppen! Samtidigt som det suger i kroppen ,även denna fredag, efter ett glas vitt vill jag inget hellre än att bara gå och lägga mig och sova tills det blir måndag, för det är precis va min kropp skulle behöva efter en veckas slit!

Men man får passa på att utnyttja de 2,5 dagarna helg man har i veckan och försöka få ut så mycket som möjligt av den samtidigt som man måste hinna vila ut, en mycket svår balansgång för att helgen ska bli den perfekta!

I afton blir det till att mysa i biomörkret med en stor påse popcorn, kall cola och min underbara Anna. Visst hade man lika gärna kunnat ladda ner filmen och sätta sig hemma med mitt fina hemabio system men det är juh så mycket roligare att få gå ut och kolla på film! Bio känslan är nått speciellt!

Ikväll blir det till att titta på Bristande Bevis. Egentligen aldrig hört talas om den innan men trailern verkade bra och ibland får man chansa! Va som händer efteråt är än så länge okänt... kanske blir det ett glas vitt trots allt.... den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du får en trevlig helg! =)

2007-10-05 @ 18:51:36
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0