Träningsvärk nästa!

Oj oj oj då tog man sig i kragen och följde med lillan till gymmet för att utöva lite bodypump! De var la så dags nu när man inte tränat sedan januari, Lat? Nejdå inte alls ;) bara inte kommit igång efter alla semestrar och utomlands vistelser!

Sena var vi såklart och nybörjare som man var var man allt lite små nervös innan man satt igång. Lättaste vikterna på såklart ;) Ingen ide att slita ut sig första gången när man inte tränat på så länge. Klenis? Ja visst! Men även de lättaste vikterna kan jag lova gjorde sitt. Men klarade av passet fint och nu e man allt lite trött i kroppen.

Jag fasar inför morgondagen! Träningsvärken kommer vara av första klass och frågan är om jag ens lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen!

Vem vet... årskort nästa? .... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0