Hotell bokat!

Oj då var man tillbaka på jobbet idag och gud va man känner att kroppen inte riktigt hängde med i svängarna. Men nu är denna dagen oxå avklarad och nu är det bara fredagen, som är den härligaste jobbdagen som återstår av denna veckan!

 Har tillbringat min lediga tid efter jobbet tillsammans med min kommande resekamrat, syster yster. och idag var det dubai planerna som låg överst på planeringslistan. Jag är juh så sugen nu så att jag klättrar på väggarna.

VI har iaf bokat ett trevligt hotell som förhoppningsvis kommer att duga under vår korta vistelse där.... Gulf perl hotel eller nått liknande. Pool har det iaf så vi börjar våran backpacker resa med lite lyx. Sedan kommer vi till att åka på ökensafari och troligen åka skidor ute på sandynorna. Lite annat än va vi här hemma är vana vid ;) Även en klassisk arabisk afton med magdans kommer vi att spendera en av kvällarna samt alldelles för mycket shopping som ni säkert redan förstått.

Läse nu på den riktiga shopping festival hemsidan och de lottar ut priser för flera miljarder till shoppare runt om i staden.. tänk om man vore en av dom... förra året var det en som van ett kilo guld.. i want! i want!

OM det är någon som varit i Dubai och har några must-do tips så låt mig veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0