Fredag

Hej! Det är skönt med en ledig fredag även om jag har haft fullt upp sen jag vaknade kl 7. Gick upp efter en kvart och med den grymma deciplin som jag har satte jag ig och pluggade 07.30! Det ni! Var ändå tvyngen att gå upp tidigt för mellan 8-10 skulle det komma förbi två besiktningsmän. Eftersom de håller på och riva skolan, kollar de över lägenheterna utifall det skulle bli några skador på vårt hus pga all vibration i marken som kommer i samband med rivningen. De var här i två minuter och tittade på väggarna, klappade på katten och vände på klacken och gick.
Jag har suttit och pluggat nästan hela tiden från kl 07.30 - 13.30 och det känns ändå inte som man kommer någon vart! Håller på med min power point presentation och lägger in bilder. Tar en evighet! Men om en vecka är kursen slut! Bara att kämpa in i det sista!
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0