Andra jobbdagen

Oj, det händer så mycket nu hela tiden att man knappt hunnit smällta allt! Igår var första dagen på jobbet och den gick kanonbra! Super go personal och supergoa barn och jag tror jag kommer att stormtrivas! Jag hann knappt reflektera över att det faktiskt även var min födelsedag och jag hann bara precis hem innan josefin, frida och anna kom över på lite fika! :) Sedan slängde jag mig i sängen och hel plötsligt knackar det på dörren kl 22 på kvällen. Hmm, det är din syster ropar tobbe från hallen. Där står världens sötaste syster och Cissi med en muffins med födelsedagsljus i och paket! Jag blev verkligen överraskad.
Andra jobbdagen har också gått bra men nu är jag helt slut i både kropp och själ, så nu måste jag lägga mig och vila en stud. Skönt att man får lite ledigt imån me!
Pöss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0