Gårdagen

SKriver m. Igårdagen? det såg så fel ut hehe. Igår hade jag en bra dag :) Faktiskt lite skönt att komma in i studielunket måste jag erkänna. Sova lite längre på morgonen och kunna lägga upp sin dag lite som man känner för :) Igår hade vi en föreläsning på 3 timmar som inte var mycket att hänga i granen, men sedan blev det en kortis tur på stan med Hanna för att sedan möta upp Mikaela på en fika på Cappucinos uteservering. Updatera varandra om livet och sommaren :) Sedan blev det en snabb vända hem och ta sig en duch och byta om innan det bar av in till stan igen för att möta upp Frida och Josefin <3 Det blev utterligare en sväng på stan och en utsökt tapas middag på Que Pasa :) Underbart god tapas och det är en restaurang jag verkligen kan rekomendera!

Idag är det fredag och jag är ledig från skolan idag, men Hanna ska komma förbi sedan och vi ska planera lite inför våran fältstudie och umgås lite innan vi fortsätter dagen/kvällen hos Maria och Kicki :) Kommer bli så trevligt så! 

Hoppas ni får en fin dag så ska jag försöka bli bättre på att blogga ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e det bästa som finns!

2010-09-04 @ 13:23:53
Postat av: tobbe

förlåt för igår kväll... e bara så grinig när jag somnat.. älskar dig!

2010-09-05 @ 06:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0