Mary Kay spa kväll

Igår var jag på spa kväll hos Tobias mamma. EN jätte trevlig kväll då vi fick ett underbart fotbad, prova på olika body scrubs på benen, prova en underbar rakgel, fila fötterna, prova läpp scrub och balsam, samt andra olika body lotions, alla av märket Mary Kay. Mina ben är mjuka som babyfötter coh mina ben lena och mjuka som siden. Underbart! Jag beställde grejer för 800 kr! Haha men dom hade ett jätte  bra sett som ska vara bra mot acne (vilket jag lyckats få tillbaka efter några års uppehåll) Men nu ska det bort, så det är lika bra att testa! Jag har juh provat det mesta som finns på apoteket och inget fungerar särskilt effektivt, så det kan vara värt ett försök för att få finare hy i ansikte. Ska man vara fin får plånboken lida pin eller vad säger ni? ;) Det blev även en bivax kräm som mjukar upp fötter och händer! Så fin ja ska vara i höst!

Efteråt blev det middag och kaffe. Tack Agneta för en härlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0