Äntligen Fredag!

Jag har legat och snoozat 20 minuter idag, vilket inte hör till vanligheterna. Det är lättare att gå upp med ett ryck, annars somnar jag om och blir bara ännu tröttare. Men idag kunde jag inte förmå mig att lämna den varma sköna sängen. Idag är det fredag och som jag har längtat. En vecka som jag väntade mig det värsta utav har trots allt blivit väldigt bra :) Jag fick vara på Hannas praktik och göra boksamtalet, vilket gick super bra, jag lyckades få en ny praktikplats tills på måndag. Nu är det bara redovisningen kvar om nån timma, men den orkar jag inte oroa mig för :) Nu är det fredag och jag ska njuta hela dagen ... Efter redovisningen blir det sushi med basgruppen! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0