Bra start på dagen

Åh vilken skön morgon! Jag vaknade till vid 8 och insåg att jag faktiskt inte har någon tid och passa eftersom vi ska arbeta självständigt med vårt projekt idag. Drog mig lite i den varma sängen och somnade om efter en stund. Vaknade en halvtimma senare av att solen strålade in i sovrummet och trodde klockan var minst 11, men nejdå den var bara halv9 :) Steg upp och gjorde mig lite frukost och kokade kaffe. Satte mig vid köksbordet och njöt av solen som sken in. Smutta lite på mitt varma kaffe och kom på att man kanske skulle ringa jobbet och fråga om sommarjobb. Det trodde hon inte var några problem men ksulle höra av sig när hon visste hur många som ville var alediga osv. Vi får hålla tummarna, annars får jag la sticka upp till norge??

Planerna för dagen är att besöka pappa på jobbet och tillverka min lilla hemliga låda ;) Sedan ska det dokumenteras och klippas ihop till min lilla projekt film :) Komer bli en mysig dag, Speciellt eftersom det är så underbart väder :) ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0