Groggy

Jag vaknade upp för en liten stund sedan och känner mig helt  groggy i hela huvudet, känns som att jag knappt sovit en blund trots att jag sovit större delen av natten ostört. Vaknat några gånger av att Tobbe småpratat i smömnen och haft en del knasiga drömmar dock. Drömmde att jag gjorde min praktik i singapore eller var jag nu var och fick för mig mitt i perioden att jag ville åka hem. stack utan att säga till min handledare. Flygen var fulla men vi fick en restplats och sprang runt och letade efetr någonstans att sitta. Då säger flypersonalen att de är nog bättre att vänta tills nästa flygtur för det är många som kommer dö under denna resan eftersom det är ett gammalt plan. Yeeah! Ja det var de :P Idag ska jag bege mig till pedagogen för att låna lite böcker och sedan blir det musik lektion. Ikväll ska det tvättas! Jäääte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0