EN kväll på liset!

Har haft en trevlig kväll på liseberg! Först blev det en kall öl på tyrolen, sedan blev det femkamp! Var riktigt grym idag och kom på tredjeplats av 9 st :) ganska bra jobbat. Sedan åkte vi balder och guu va de kitlade i magen, minns inte att den var så rolig! Lite spelande och de ledde till en stjärnvinst! Jehoooo 2 kg Geicha! Muuums muuums! Sedan blev det lek i spelhallen! Underbart kul att få känna sig lite igen! Nu är de dags att sova.. hoppas ni haft en bra dag! pusss å+ kram!

Haha lurig med chokladen! Ser livrädd ut!




Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Joo jag vet, det är faktiskt lite priset som hindrar mig från att införskaffa en. Är man fattig student vill man juh inte lägga runt 700 kr om den kanske iten fungerar alls. Jag får se om jag klickar hem en :)"



Haha jaa jag är jättesugen på att testa det! Men ingen som har provat hittills har sagt att den INTE funkat så det verkar vara ett kap alltså. :D:D Hoppas att det kommer någon rea på det haha. XD



Fy fan vad lyckost att vinna hela 2 kilo geisha! Omgggg. ;.;

2009-05-25 @ 23:33:34
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0