Wake up!!!

Ställde klockan på 8 idag trots att jag inte har några lektioner, tänkte var duktig och gå upp och plugga på mitt underbara examinationsarbete! MEn mina ögon vill bara inte vakna! Känns som jag har stora högar med grus innanför ögonlocken!

Hade massa konstiga drömmar inatt, drömde att jag fick två kattungar och den ena bröt svansen och var helt galen, den andra tränade jag upp så den kunde pussas och kramas på befallning och han hängde me överallt, Sedan drömde jag att de var fest i ett cirkuställt och vi försökte smita över staketet med stegar och grejer, ja lyckades men de var itne alla som gjorde de och helt plötsligt gick världen utanför cirkustältet under för de besprutades av gift av armén, när giftet lagt sig gav jag och syrran oss ut för att leta efter mat, allt var borta, vi letade och letade och hittad tillslut ett gamalt bageri fullt med deg så vi ställde oss och bakade bullar åt folket.

Wierd dröm! Idag är det stora pluggare dagen, får väl se hur bra det kommer gå.. Har eg seminarium på efetrmiddagen men jag tror att jag bakngar det och jobbar med arbetet ist.

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0