T.G.I.F!

Thank god is friday! Äntligen fredag åter igen, veckorna bara flyger förbi, speciellt när man under en vecka bara haft en lektion på 2 timmar, det är rätt lagom. Trots det har det blivit en del hemma plugg eftersom arbetet ska göras om och lämnas in senast nästa onsdag. Jag jobbar och sliter med det. Ibland stannar det till och man får skrivkramp eller så hittar man inga bra texter att referera till. Det är lite lurigt.

Veckans väder har jh varit helt underbart om jag får säga det själv. Vår ändå ut i trädens knoppar. Snart slår bladen ut och vi får det lite grönt och fint!

Idag blir det till att plugga lite, men ska försöka hinna med att komma ut lite i de fina vädret me! Kanske en sväng till systemet för att inhandla lite drycker inför kvällen, och ikväll blir det en rejäl fest hemma hos anna som har lite kalas! Ser jag fram emot rejält mycket!

Åter till plugget. Ses sen ;)

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Kunde inte kommentera på inlägget ovan, :S

Men jag skulle också gärna vara i Thailand, förstår att du är lite avis på din mamma och pappa :D

2009-03-20 @ 11:42:07
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

kunde inte kommentera över:

Jag brukar också prata med mamma på msn ibland;D

2009-03-21 @ 13:18:15
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0