Söndag

Slutet på ännu en vecka. Igår blev det inte mycket till bloggande. Fanns inte mycket liv i mig! Tittade på PS I Love you igår och storgrät här hemma i min ensamhet! Den är så vacker den filmen! EN romantisk måste se film! Sedan tittade jag på robinsson. Roligt att det är tillbaka igen faktiskt.

Det första jag gjorde idag när jag gick upp var att väckan en sovande, bakis T i soffan, sedan gick vi till ICA och köpte lite söndagsfrukost :) Blev oliv chiabata, creem cheese med vitlök, skinka tomat å sallad på mackan. SÅ gott! Resten av dagen blir troligen lugn. Brukar inte bli så mycket gjort här hemma då T är bakis och knappt orkar gå ur sofffan.

Mobilen är fortfarande trasig, den går att ringa till, men inte skicka sms för dom kan ja itne läsa eftersom displayen är trasig. Så vill ni någor så ring! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0