Pratade med Mamma på Msn!

Japp det stämmer min mamma har faktiskt MSN! Teknisk mamma man har va ;)? Super roligt att prata med henne just eftersom hon och pappa befinner sig på andra sidan jorden i Thailand, tillsammans med alla andra semester svenskar. Jag hade gärna varit en av dom, men tyvärr fick man stanna hemma i vår eftersom man har plugget att sköta.

Roligt att höra hur bra dom hade det, att dom hade hyrt mopeder och gjort utflykter med osv. Sedan berättade mamma att hon fixat en överraskning åt pappa. Hyrt ett jätte fint rum med havsutsikt på en liten ö i närheten där de ska övernatta och äta fin middag och sedan dagen efter blir det snorklingsutflykt och vändring på ön. Kan man få en bättre present :)

Saknar allt mina små päron lite och jag hoppas att dom shoppat med sig lite roliga presenter tills när dom kommer hem i april!


Bild från förra året när syrran å jag mötte upp mamma och pappa i thailand efter lite backpacking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0