Lägenhetsvisning!

Igår efter att anna varit här och ätit lite middag gick jag och tobias på lägenhetsvisning i trappuppgången brevid. Var en super fräsh tre som de gjort om till 3,5 skulle man kunna säga, en lägenhet i två våningar. Nere våningen såg ut som våren fast där vårt vardagsrum ligger var istllet ett masterbedroom med walkincloset! Vill ha! Och på övervåningen var det ett stort vardagsrum med en liten vägg som delar av rummet(den hade jag personligen tagit bort). Men jag blev kär, men den var dubbelt så hög hyra och utgångspriset var 1 500 000 så de blir juh vääldigt dyrt me lån å så, det har tyvärr inte lilla studenten Susanna råd med! Jag får helt enkelt vänta :(

Lägenheten hittar ni här eller på hemnets sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0