Konstmuseet och Evas paley?

Nu har man haft en trevlig liten stund i stan med Jossan! Först blev det en tur på konstmuseet där vi tittade på thailändska kvinnor, finsk konst och enorma tavlor med nakna kvinnor och kungar, samt utsnidade små träfigurer och en blå cocosbolls orgie! Mycket intressant faktiskt! Vem som helst kan egentligen bli konstnär! Jag ska nog börja min karräir inom konsten så småningom faktiskt, det har alltid varit en liten dröm å nån gång ha en liten vernisage!

Efter allt konst tittande blev det en fika på Evas Paley(stavas det så'?). En härlig och onytting vaniljbulle och en latte på det, så var vi redo för lite spaning på stan me förstås! Jag köpte mig ett sött tunt skärp på H&M, svart med "nitar" där det var svarta stenar ist. SUper gulligt!

Nu är det dags för 120 sidor oförståelig filosofisk bok! Jehoo!



Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du gilladde den!! För den va supergod :)

2009-03-31 @ 20:20:46
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Syrran

Va de nakna kungar på tavlorna??:P

2009-04-02 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0