Förelsäsning VS shopping

Ja då var den nya kursen påbörjad och den första föreläsaren var så intressant, men efter kom en tjej som lästa med entonig röst och verkligen läste från ett papper, det var så att man somnade. Fångade verkligen ingens intresse och jag gick efter halva föreläsningen för att pigga upp mig med lite shopping! Och lite gladare blev jag allt :) Blev inte så mycket men en t-shirt från gina och en nagelfil! Precis vad jag behövde! Mina naglar växer som ogräs å min nagelfil var borta!

Nu är jag hemma igen efter en liten sväng med mig själv på stan, ibland kan de vara skönt å shoppa själv faktiskt, men inte allt för länge, för efter ett tag tröttnar man på sitt eget sällskap och då bär de av hemmåt.

Nu ska jag sätta mig och läsa 60 sidor i SVen erics Liedermans bok - ett oändligt äventyr, som vi ska ha läst till imån, får se vad den har att ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0