2 Dagar kvar till KORFU!

Åhhh det är bara en och en halv jobbdag kvar nu, men de går å hiiiimla långsamt! Jag vill ha semester NU NU NU! Väskan är inte packad ingeting är färdigt, men de fixar jag ikväll! Åhhh va skönt det ska bli att pressa på stranden. Känna doften av solkräm. Äta grekiska läckerheter. Dricka goda drinkar vid poolkanten. Åhhh va härligt det ska bli och Åhhh jag kan itne sluta säga Åhhh!

Jag har nog redan gått in i semester fasen för på jobbet får jag tyvärr säga att man tar de väldigt lugnt och skönt! Eller tyvärr och tyvärr, barnen kan oxå må bra av lite lugnt tempo. Varför stressa!?

I eftermiddag ska jag träffa Frida, Anna och Jossan på stan! Ska bli mycket trevligt!! bara 4 timmar kvar tills man slutar!!


PÖÖÖÖSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0