Lips!

Igår tvingade jag iväg Tobbe till allum en sväng, för jag var så himla sugen på att shoppa! Men så ställde han ett litet krav! Han tycker inte det är lika kul att springa runt i affärer som jag tycker... och kravet var att vi ska köpa tv-spelet Lips till Xbox! Ni vet de där som är som singstar! Super bra spel till förfesterna eller om man har tråkigt och vill fördriva lite tid. Man kan även köpa till låtar om man har xbox live, vilket är grymt!

Kände dock att min hals inte riktigt återhämtat sig efter min lilla sjukvecka, med hosta och allt, så nu svider det lite i halsen efter allt gormande!

Så nästa förfest är det lips som gäller!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Tack så jätte mkt! :D

2009-08-30 @ 16:10:51
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0