Fredags mys!

Idag vaknade jag och trodde det var lördag. Nöjd var jag när jag vaknade kl 4 på natten och kände hur känt det skulle vara att få sova ut så trött som jag var. Men precis innan jag la tillbaka huvudet på kudden insåg jag att det var juh faktiskt bara fredag. Besviken sovde jag videre i väntan på väckarklockan.

Vaknade tröttare än någonsin och gick upp med knappt öppna ögon. Men dagen blev inte så seg som jag hade förväntat mig. Humöret har varit på topp även om regnet har piskat ner utanför och vinden har vinit precis som de ska var a på hösten.

Nu är man hemma i sin varma lya, med tända ljus och jag har precis bakat en pizzadeg som nu står och jäser i väntan på att mannen min ska komma hem. Jag har förberett en riktig myskväll med hemmagjord pizza, vin och ostbricka (blev så sugen efter förra helgen) :) och glass med sommarbär till efterrätt. Denna kvällen kan juh itne bli annat än super höst mysig!

Så här blev resultatet!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vilken mysig flickvän du är! Han ska va glad han!

2008-10-10 @ 21:44:44
URL: http://thepetshop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0