Biljard & SOHO!

Fredagen är äntligen här! Veckan har bara sprungit iväg med ilfart och nu är den alltid lika efterlängtade fredagen här!

So what to do today?!

När man slutade jobbet var man sådär lagom seg som man brukar vara efter en evckas slit och bara sängen och en bra film i tankarna. Men väl hemma, lite party musik i högtalarna och nyduschad börjar den där härliga känslan krypa sig på... Party vibbar i blodet börjar strömma och jo men visst, trots att man lovade sig själv att hålla sig från alkoholen denna helg, bli det nog ett glas eller två.... eller kanske tre? ;)

Lite biljard med min Frida, som idag krävt att bli kallad Wiwwi?! fråga mig inte varför men hennes önskan är min lag i afton! Så av till Pauls bär det av för en timma eller två, för att stöta på kulor med kön! Sedan kommer vi ta oss till Soho ett stenkast därofrån för att besöka den riktigt överreklamerade festen som fabian och co har där ikväll!

Trots att jag fått minst 20 inbjudningar via sms, mail eller facebook har ja inte läst en enda! Nog är nog!

men på fabians fester har man juh faktiskt oftast roligt!

Be back, when im backdrunk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0