Första arbetsveckan avklarad

Det har varit en vecka med mycket nya intryck och hjärnan har gått på helvarv för att försöka hänga med i alla rutiner, nya namn och allt som hör till. Jag trivs iaf väldigt bra än så länge och det känns verkligen som jag gjorde rätt val av de jobb jag kunde välja mellan.
Nu njuter jag av att det äntligen är fredag så jag får vila upp mig lite. Just nu sitter jag i soffan med en Chang beer i näven. Vi beställde lite Chang på systemet och även om regnet öser utanför sprider sig värmen och längtan efter Thailand här hemma i soffan.

Det enda som är tråkigt med denna fredagen är att fotbolls EM har börjat. Tobias sitter bänkad framför tv:n så det blir nog inte direkt någon mysfredag, men jag är ändå ganska nöjd nu när jag fått Chang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0