Nu kan man pusta ut.. för ett tag

Det går frammåt med b uppsatsen och imån ska vi besöka handledaren igen :) Hoppas på att kunna fixa iordning det sista efteråt så att vi kan få lite ledigt ett tag framöver ;) Fick reda på att den senaste tentan gick bra och nu kan jag pusta ut och lägga ännu en kurs bakom mig. Underbart!

Hade lite långtråkigt här hemma i min ensamhet så gjorde mig ett litet fotbad med riktigt hett vatten. Gjorde ont när jag satte i fötterna men jag bet ihop och det kändes nästan som att dem blev kokta levande :P RÖda och fina blev dem där efter med. Liten badboll i vattnet, lite olja och sedan peelade jag fötterna och benen med min härliga kiwi/Lotus peeling. Mina fötter är mjuka som en baby sjärt ;)

Nu står kycklingspetten och klyftpotatisen i ugnen och till de blir det lite tzatziki :) Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0