Arga fredagen!

Efter många turer om hur fredagen skulle se ut bestämde Tobbe och jag oss för att gå på bio och gå ut och käka. Sena ute som vi var bar det av till bergakungen runt 7 tiden.

Resultatet var: inga biljetter kvar= ingen bio.

Okej vi går och käkar någonstans. Tror ni inte att varenda resturang är fullbokad! Efter många olika besök ger vi upp, går till biopalatset för at kolla om dom har några biljetter där. Icke. u var jag arg och ville bara åka hem! Så vi tänkte att jag kan köpa lite sushi så kan tobbe köpa hem va han vill för mat.

Tror ni inte att vi kommer försent! Sushistället är stängt och inte blev det någon sushi heller. Nu var jag så arg att de brast!

Men sen hyrde vi film och jag fick köpa mig en pizza jag verkligen inte var sugen på. Men filmen var bra och min underbara älskling gjorde allt för att kvällen skulle bli så mysig som möjligt ändå.

Älskar dig tobbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0