Peace

Har tagit tag i pennan igen och det är helt fantastisk avkoppling. Bara släppa allt och greppa penna och papper och försvinna bort! Att teckna är som terapi för mig och jag finner ett lugn i hela kroppen. Gärna tillsammans med lite lugn musik till och jag kan sitta i timmar när jag väl hittar inspirationen. Förra veckan köpte jag mig ett stoooort papper på 100*70 cm och det blev en underbar tavla som jag kom att döpa till Sunny peace. Den åkte upp på väggen direkt då den vart klar och började genast på nästa. Frida önskade nånting svart, vitt och blått och vips så blev det ytterligare ett peacetecken son jag döpt till nått så extremt som Blue peace 😉 här har ni de två nykomlingarna. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0