Ansiktsbehandlingar

Tänkte jag skulle slänga in ett litet inlägg till. Jag har juh länge kämpat med min acne utan att hitta något som fungerar i längden. Har provat på antibiotika ett antal gånger som fungerat så länge jag äter det, men så fort jag slutade med tabletterna så kommer det successivt tillbaka igen. Jag har provat diverse produkter på Apoteket men inget som hjälper tillräckligt. Provade på Mary kays acne serie men den hjälpte Inge vidare heller. Men i julas fick jag ett presentkort av syrran till ett ställe som heter wholesome, för att göra en ansiktsbehandling. Det började med en konsultation och hudanalys då vi kom fram till att en "medical" ansiktsbehandling blir en bra start! Det var en helt fantastisk upplevelse och Elisabeth som jobbar där är jätte duktig! Kände skillnad direkt i huden och kände att, ska jag bli av med detta nån gång så får jag bannemej göra nått åt det! Så jag bestämde mig för att göra en kur med aha behandlingar. Dela för att få bort den acne jag har men även jobba på att få bort de djupa ärren som den har skapat! Därför köpte jag mig en kur på 6 behandlingar för 2200kr och såhär i efterhand tycker jag det är värt varenda öre!!! Produkterna som Elisabeth använder är exuviance och jag tycker att dem gör underverk för min hy och kan varmt rekommendera dessa! Huden har fått en helt ny lyster, mina porer har blivit mycket mindre, fått en jämnare hudton, fått färre utslag och de som dyker upp försvinner mkt fortare och det är så stor skillnad på de röda djupa ärren jag hade. Vi tog före och efter bilder under processen och egentligen har jag juh sånt komplex för min hy att jag aldrig skulle vilja visa dem! Trots de tänkte jag faktiskt lägga upp den för det kan vara kul att spara samt att det kanske är kul för de som faktiskt kikar här å se skillnaden!
Jag vet att ljuset inte är detsamma på alla bilder men det går ändå att se skillnaden ganska bra!

Så va tycks??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Otrolig skillnad =) Jättefin hy du fått nu! Superglad för din skull att det gjorde skillnad =) men du är alltid fin för du är den bästa systern!

2013-05-06 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0