Höstpromenad

Idag blev det till att promenera hem från jobbet! Skulle tränat men mådde jätte konstigt imorse när jag gick till jobbet så skippade träningskläderna! Under dagen har jag dock känt mig bättre och för att iaf få lite motion passade jag på att promenera hem i det underbara vädret. Gick förbi trädgårn som är en väldigt speciell plats för mig. Platsen som förändrade mitt liv, till det bästa som kunde hända! Platsen där jag träffade mitt livs kärlek som jag numera är förlovad med och fästmö till! Redan då visste jag att han var något speciellt!


Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-05 @ 17:52:30
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0