Proviant

Igår slutade vi kl 2 efter allas redovisningar och det blev en promenad till proviant för att fira lite! Ett glas vin på deras inglasade uteservering kl 3 på dagen kändes otroligt. Solen stekte och efter ett tag uppnade de upp så vi satt i den varma vårsolen och njöt av ett gott glas vin. En känsla av frihet! En känsla av vår!  Lite senare åkte jag hem, köpte med mig sushi och åt middag här hemma för mig själv till skönheten och odjuret :) Syster yster kom över på en kaffe och vi satt ochdrömde oss tillbaka till barndommen med skönheten och odjuret. Sångerna sitter kvar! Underbart! Gizmo var lycklig över att moster var här och sedan vill gizmo vara med och dela min kvällsmat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0