Hej kära vänner

Kan ni förstå att det redan är mars månad? Vart tog tiden vägen? Jag tycker nyss jag firade julafton i Thailand. Jag tycker att praktiken nyss började men nu har man redan gjort 3 veckor och har bara 1,5 vecka kvar! jag börjar få en liten jobbig känsla inom mig för om 9 dagar har jag bedömning på praktiken och sitter nu med min självutverdering. Varför ska det vara så svårt att skriva om sig själv och vad man kan? Många punkter känns så självklara att det känns onödigt att bsvara dom... Jag visar förmåga att kommunicera med barn, kollegor och vårdnadshavare?? Öhhh jaa, kan man inte det har man väl inte kunnat ta sig såhär långt? Phuu, så trist att sitta och skriva detta på en söndag, men det är lika bra att ha de gjort.

Helgen har annars varit super. En mysig fredag hemma i soffan med Tob och gizmo. En lördag med udnerbart väder där jag mötte upp fina Fia som var på besök i storstan. Det blev en kaffe i solen, en tur på stan och sushilunch :) <3 På kvällen mötte jag och Tobias upp Josefin, Björn, Anna och Andreas på lite god mat på Danilo och Safe House på Bio. Bra film, men jag tycker den var lite jobbigt filmad ibland. Men handlingen och skådespelarna var mycket bra :)
Ja vad mer kan jag dela med mig av. jag bakade kolakakor idag igen i brist på motivation, så nu blir det kaffe och kaka! Ha en fin söndag kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0