Onsdag

Dagarna flyter in i varann och jobbtiderna denna veckan är inte bland de bästa. I måndags jobbade jag 11 timmar från 06.30-18.30, vilket ledde till att jag somnade vid 9 tiden. Dagen därefter var det bara att gå upp 05.30 för å jobba och jag känner mig helt golvad och känner ett stort behov av lite ledighet. Att bara få sova ut, tills man känner sig utvilad och kunna vara vaken på kvällarna utan att tvinga sig själv att hålla upp ögonen. Nu är det bara 7 arbetsdagar kvar till semestern, men juh närmre man kommer desto långsammare går dagarna. Dagar som denna när det är sol och härligt väder flyter dagarna förbi ganska okej, men de dagar som de regnar och man måste vara inne med barnen alldeles för länge kryper tiden fram. Nu är det iaf bara två dagar kvar till helg, men varje dag är redan uppbokad. Fullt ös medvetslös! Föresten fick jag vara med vid en förlossning idag på förskolan, vi fick se en flyga födas, för attt två minuter senare vara begravd utav en av barnen. Ooops... Men den fick iaf se ljuset ett par minuter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0