Jan. 30, 2012

Oj va hände egentligen i fredags? Hade dubbelt så många läsare som jag brukar. Vilka var ni och hur hittade ni hit? :P

Då var det måndag igen och helgen har varit kanon! I lördags åkte Tobbe och jag för att köpa stolar till det nya köksbordet. Men så kul skulle vi inte få, för de stolar vi hade kikat på skulle inte komma in fören i mitten på mars. Trist! Kvällen blev däremot rolig med ett resturangbesök med fina vänner. Tapaskällaren blev det och maten var utsökt! Därefter gick vi vidare till locatelli för en drink och lite vin :)

På söndagen åkte jag och tobbe iväg igen för att kika på köksstolar, vi hittade faktiskt ett par stolar som kändes helt okej(inte riktigt lika bra som de jag först ville ha) och vi slog till! SÅ på onsdag får vi hämta våra nya stolar :) Dessa hittade vi på chilli och var 50 kr billigare per stol me :) När jag har fått hem stolarna ska jag bjuda på en före och efter bild av köket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0