Helgen som gått...

Helgen gick fort, som vanligt. Haft fullt upp, med middagar och köksbordsshopping. Vi bestämde oss för att kika på slagbordet på mio, men det skulle inte komma in fören i april och riktigt så länge vill vi inte vara utan bord eftersom vi sålde vårat i fredags. Det blev istället slagbordet från IKEA och efter att ha monterat det här hemma är jag mycket nöjd! Stolarna väntade vi lite med och till helgen ska vi försöka inhandla dem. Har kikat ut ett par stolar på mio iaf som vi är lite sugna på.

Den nya kursen i skolan har börjat och det märks att det är sista terminen nu. Just nu känner jag bara för att gömma mig och vakna upp i mars när den är över! Men det ska väl lösa sig tillslut. Ska börja träna idag igen efter semsteruppehållet. Så dags nu känner jag.

Har föresten hängt upp en ny tavla som jag gjort, efter att ha fått lite inspiration från en annan blogg. Fint blev det iaf i en stor 100x70 cms ram från IKEA med parspatout(stavas det så?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0