God Jul mina vänner

Hej kära vänner och hoppas ni har haft en riktigt god jul!
Min jul har varit riktigt mysig oh det var inte så dumt att fira jul här hemma i sverige igen. Vi hade juh turen att få en vit julafton så julstämmningen var på topp! Dan före dan åkte vi hem till mamma och pappa och klädde julgranen, åt god mat och spelade bingo lotto såkart! Uppesittarkvällen är ett måste trots att den är alldelles för utdragen och man ändå aldrig vinner ;) Julaftonsmorgon blev jag och Tobbe väckta av pappa, så som det varit ända sen man var liten. Mysigt! Risgrynsgröt till frukost såklart, men mamma glömde lägga i mandeln så jag å Tobias får allt vänta med giftemålet ett tag till ;)
 
Fick många fin fina klappar av mina nära å kära. Jätte fina Marc jacobs örhängen, fifty shades böckerna och en tröja av min fina fästman. En ansiktsbehandling och en massage och nya hörlurar av min fina syster. Och av mina underbara föräldrar fick jag en bunt med pengar, fina glas, vantar, halsduk, strumpor, fotoalbum från när jag var liten, en prenumeration på sköna hem och en skönahemtidning från mitt födelseår och ett nagelkit. I julklappsleken fick jag en jätte fin tavla som min kära farfar gjort! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0