Sjuka drömmar!

Hej vänner! Jag har haft svårt att sova i flera nätter och sovit väldigt oroligt och vaknat om vart annat. Igår drömde jag om Pappa och att han gick bort och när jag vakna hade jag gråten i halsen och alla känslor var lika närvarande och verkliga som i drömmen och det tog ett tag innan jag insåg att det bara var en dröm. Efter ett tag lyckas jag somna om och fortsätter drömma på samma dröm som innan! Om igen och fy va dåligt jag mådde när jag vaknade på nytt inna jag åter igen insåg att det var en dröm!

Inatt hade jag åter igen sjukt konstiga drömmar. Jag drömde att jag på nått vänster var förföljd av någon/något. Tobias försökte hjälpa mig att fly från va det nu var som jagade mig och plötsligt säger han "Du måste lita på mig men jag måste skada dig, för om de som förföljer dig tror att du är död kommer de sluta att jaga dig" Så i drömmen tog han fram en kniv och skar ett snitt på mitt skulerblad, vek ihop en bunt med sedlar och tryckte in i såret och sydde i ihop det( ja jag vet det är helt sjuka drömmar) för att jag skulle kunna fly och plocka ut pengarna när jag behövde dem och sedan fejkade han att han skar halsen av mig och sprang därifrån med de som jagade mig hack i häl på honom och sedan vaknade jag. Vad betyder dessa sjuka drömmar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0