Ny säng

I fem år har vi sovit i en 120 säng, vilket fungerat väldigt bra eftersom vi inte varit vana vid annat. Men efter att ha sovit i större sängar under semestern var det olidligt att återgå till vår lilla 120 säng. Det går inte att sova bra! Så igår åkte vi iväg och kikade på lite sängar på Sova, där vi fick jätte bra service och hjälp. Idag åkte vi tillbaka och slog till på en Jensen kontinentalsäng 180x200 och jag längtar så tills den leverareas om ca 5 veckor! Det största problemet var att välja färg på klädseln. Jag ville ha en ljusgrå, som syns på bilden, men om man ville ha den färgen kostade det 3500 kr extra eftersom den kampanj som var ute fanns bara färgerna beige och grå/svart. Jag ville verkligen inte ha en beige säng eftersom hela lägenheten är beige och jag är så trött på beige!! Men den mörka känndes så mörk och jag tror den kommer sticka ut lite väl mycket. Samtidigt kändes det onödigt att lägga 3500 extra bara för att få en special färg. Efter lång tids överläggande blev det denna modellen fast med mörkgrå/svart klädsel. Man kan juh faktiskt köpa en ljus sängkappa och ha över om man skulle vilja. Det blir väldigt trångt i vårt lilla sovrum med vår stora säng, men va gör det när man ändå bara sover där inne. Blir bättre sedan när man flyttar i framtiden :)
 
Här har ni skönheten iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0