Underbara dag!

Vilken dag det har varit. Den började som vilken dag som helst, med lite nervositet för Gizmos kastrering då förstås. Tobias lämnade in Gizmo i morse och han fick stanna på smådjursakuten några timmar. Jag spenderade förmiddagen i skolan tillsammans med Hanna, men gav upp vid 2 tiden och åkte hem. Under gårdagen ringde ett okänt nummer upp mig medans jag varit och tränade, men när träningen var slut var klockan för mycket så det var ingen som svarade. Kollade upp nummret och det visade sig vara från Partille där jag sökt jobb. Så efter skolan idag ringde jag upp nummret men det var tyvärr inget svar, så jag pratade in ett meddelande och väntade på att de skulle ringa upp. Plötsligt ringer telefonen, jag svarar i tro om att det är Partille som ringer, men möts av en röst som säger att de ringer från en förskola i Haga, en annan förskola jag sökt jobb på. De är väldigt intresserade och vi bokar in en tid för intervju. Vilken lycka! Bara 30 minuter senare ringer de från Partille och även de är intresserade och vill att jag ska komma på intervju. Hurra! Så glad! Även om det "bara" är intervju så är det kul att man ens får komma på intervju.
Sedan kommer min söta gizmo hem och mår bra efter sin lilla operation och jag går in och kollar på universitetets hemsida och betygen för förra kursen har kommit in. VG på den!!! HURRA IGEN! Kan inte säga annat än att det har varit en helt kanonbra dag!
Pöss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är bäst!

2012-04-12 @ 11:34:21
Postat av: Caroline

Grattis till jobbintervjuerna :) och så stor Gizmo blivit! Vår Henry väger nu 5 kg och är stort jämfört med lilla Wilma på 3,5 :) Hur väger er kisse? Kramar och lycka till med jobb och uppsats

2012-04-13 @ 21:16:52
URL: http://thecatlife.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0