Dagens insikt...

Jag är beroende av min iphone! Ingenting fungerar när nätet på den har varit av under en vecka! Jag kan inte kolla när bussen ska komma med min vasttrafik app! Jag kan inte se vilken resväg som går snabbast när den ena vagnen är sen! Jag kan inte ta emot sms via watsapp eller boka in mig på ett träningspass! Jag kan inte gå in på portalen och kolla schemat! Skrämmande att man skaffat sig ett behov av att hela tiden ha uppkoppling till internet för att vardagen smidigt ska flyta på! Tacka vet jag när allt fanns på papper!

Kommentarer
Postat av: Caroline (skolan) uppsats

Hoppas du trivs med nya kursen och att det går bra! Vore kul att ses och kanske ta en lunch någon gång :D

Hihi funderat på c-uppsatsen något?

Kramar

2011-09-09 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0