I.d bare minerals

Igår fick jag äntligen hem mitt I.D smink som jag beställde från England! Tog 13 dagar från att jag la beställningen och det tycker jag verkligen är helt okej. Det medföljde en instruktionsfilm som jag snabbt kikade igenom. Jag ville juh bara prova sminket nu, nu, nu! Följde med två olika färgtoner av foundation mineralpuder, en consealer och en varmare ton för lite solkysst hud /rouge och en avslutande produkt du har ovanpå!
Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet efter att ha provat två gånger! Nu ska jag gå med mitt nya smink idag och se hur länge det sitter :) Jag som har en del utslag och lite ärrig hud tyckte mig se en rejäl skillnad på mina för och efterbilder ( ja jag tog för och efterbilder för att se om de blev nån skillnad, töntigt jag vet) ;) Jag måste även säga att det inte känns som ett torrt puder.

Mycket nöjd helt enkelt, och att frakten från england gick så smidigt var juh perfekt! Dom har nu hittat sig en ny stamkund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0