Från lycka till sorg

Det är konstigt hur en liten skitsak ena sekunden kan få en på så dåligt humör och bara få en att vilja gömma sig under täcket och stanna där i värmen, i mörkret. Inte för att de brukar få en att må bättre men ibland vill man bara gömma sig. Trots att det egentligen inte är något speciellt som gör en deppig. Det är bara någonting som faller över en utan förvarning och lika snabbt är man glad igen. Kanske är det höstmörkret som gör det extra lätt att fall över på den deppiga sidan?

Imorse började dagen som vanligt, med lite frukost och gjorde mig i ordning, satte lurarna i öronen och åkte iväg mot skolan. Plötsligt ringer ett okänt nummer. Ett oväntat samtal, men som fick mitt humör och självförtroende att stiga och resten av resan kunde jag itne annat än att le av lycka. Jag har juh sökt ett jobb och nu ringde dem och berättade att de var väldigt intresserade av att träffa mig och att mitt cv var väldigt bra! En egoboost som fick mig på underbart humör och även om det "bara" kanske blir så att jag kommer till intervju så tyckte dem iaf att mitt CV var bra och bara det i sig är juh positivt! Att någonting så litet kan göra resten av dagen bra.

Morgondagen kommer tyvärr inte se lika ljus och rolig ut eftersom vi ska på begravning.

Ena dagen lycka, andra dagen sorg...


Kommentarer
Postat av: Michelle

såå bra blogg<3

2011-10-25 @ 16:30:34
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: JOZ♡

Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-10-25 @ 19:58:20
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0