Bikini i Oktober...

Jag vet att det inte riktigt är bikini säsong såhär i oktober månad, men i december blir det ju det för vår del iaf. Tänkte därför uppgradera min bikini samling med ytterligare en färg. Jag vet att det egentligen inte behövs eftersom jag redan har mängder, men det är så kul. Sen att de såklart är rea på badkläder såhär års gör det inte tristare att handla badkläder ;) 114 kr istället för 228 kr är väl ett ganska bra kap tycker jag? Den satt även väldigt bra och jag tror den kan bli snygg när jag är sådär härligt brun och strosar runt på playan i Thailand till jul, eller va tror ni?


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: tack så mycket! Jo, det var beckmörkt när jag fotade, så slutartiden är på typ15 sekunder ;)

2011-10-19 @ 15:07:58
URL: http://siril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0