Tenta tider

Då fick vi tillbaka tentan. Bättre sent än aldrig! 14/16 blev det. Jag är nöjd med resultatet eftersom jag inte kände mig riktigt engagerad i tentan, då det var soliga dagar och jag försökte njuta av det fina vädret istället. Men det gick juh bra som tur var! Check på den! Nu håller jag på med nästa uppgift som är en hemtenta, som ska vara klar på tisdag nästa vecka. Den har jag nästan kommit halvvägs med så det ska väl säkert gå bra det med! Sen är det inte långt kvar till "sommarlovet"! Lov vet jag inte om jag kan kalla det iof då det blir till att jobba en hel del (förhoppningsvis). Tiderna från Olshammar har inte blivit klara än, men tack och lov har jag mitt back up jobb hos Pappsen :) <3 Tur att jag har det annars hade jag haft lite smått panik såhär i mitten på maj!

Nää nu får jag försöka plugga vidare! Efter att ha tryckt i mig en bulle och lite kaffe ska jag nog fått lite nya krafter!

Här kommer ytterligare en bild ur Agneta och Connys trädgård. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0