Hej vänner

Hej kära vänner!
Jag har inte gått under jorden! Jag har bara mycket att göra :P Har haft praktik nu i en och en halv vecka och det är heldagar med barnen och därefter försöker jag träna och när man kommer hem är det bara att äta och gå å lägga sig för att börja om på nytt igen! Nu är det bara en vecka kvar av praktiken och då återstår den stora bedömningen, när det kommer ut en kvinna som ska bedöma hur jag är med barnen. Men de blir nog inga problem skulle jag tro :) Kompletteringen för seminariumet jag missade är klar även den och snart är det bara vfu analysen och en gestaltning kvar innan det blir sommarlov! Känns gött!

Igår spenderade jag heeela dagen med att hjälpa syster att flytta :) Mycket bärande men det gick väldigt smidigt! Det blev en lunch med lite god thaimat innan det blev till att packa upp allt som har packats ner. Den nya lägenheten var jätte fin och jag tror Syster och Cissi kommer trivas där! jag är sålart glad över att ha henne på prommenadavstånd me :)

Idag blir det en liten tur på stan med kärleken i sommarvärmen :)
Hoppas ni haft en fin helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0