Ingen bra star på dagen

Klockan ringer 07.45 och det är dags att gå upp på sin lediga dag för att tvätta. Med sömnen i ögonen rycker jag  tag i kassarna med kläder och när jag böjer mig fram lyckas paketet med tvättmedel ramla ur och det slutar med ett vitt golv. Lämnar golvet sådär lite bitter och går till tvättstugan, slänger in tvätten, men lyckas på nått vänster fastna med fingret mellan den roterande tunnan och öppningen och klick säger det och jag lyckas dra av en halv nagel av dem fina frida fixat. Damn va ont de gjorde!! Är öm i hela nageln :( Går tillbaka och äter frukost, men får efter en halvtimma jätte ont i magen och bli illa mående. Ligger å slötittar på efter tio med Malou och efter ett par timmar går det över men ingen bra start på dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0